المشاركات

قصتي مع ميس نشوى الملفايه قصص سكس عربي

ازيكو عاملين ايه ,, انهارده هحكيلكم قصتي مع ميس نشوى الى لسه لحد انهارده كل مافتكر الى عملتو معاها بتاعي يوقف جامد .. كنت فى 1 ثانوي لسه وكانت عندنا ميس نشوى دي بتديلنا عربي .. بصو مهما كلمتكم عنها مش هعرف اوصفلكم جسمها الفاجر او طريقه لبسها بس هي شبه الى فى الصوره دي ويمكن افجر كمان ميس نشوى دي مطلقه وعندها حوالي 42 سنه بس حاجه فخمه كده المهم فى بدايه 1 ثانوي اول مادخلتلنا الفصل قعدت ابوصلها وابوص لصدرها الى عايز يتمص .. المهم لقيت الى ف 2 ثانوي و 3 ثانوي بيعبصوها وشاغلين لعب فيها فى المدرسه عموما .. ف استغربت وسالت واحد من الى بيعبصوها قولتلها ازاي هي دي مش بتحس ولا ايه ولا عامله نفسها مش واخده بالها .. قالي لا يامعلم دي شرموطه والمدرسه كلها عارفه كده .. المهم روحتلها قولتلها عايز اخد درس عندك كالعاده واتفقت معاها وكانت بتدينا درس ف بيت عندها كده غير بيتها الاساسي .. كنت دائما اجي اقعد جمبها وابدا احسس على طيزها ع الهادي وافضل ابعبص فى طيزها كده ع الهادي وانا قاعد جمبها والناس الى بياخدو معايا كلها صحابي من فصل واحد يعني الشغله واحده ,, افشخ احساس ياجدعان .. وساعات مثلا لما كنت...

أنا والخمسينية والمتعة قصص سكس عربي

أنا محسن طولى 188 سم وزنى 82 كيلو أفريقى مصرى الجنسية ولدت ونشئت فى أبوجا النيجرية أعمل فى أحد شركات البترول من 14 سنة وسايط بقى ههههههههههه الأسبوع الماضى طلبوا منى توصيل بعض الأوراق للقاهرة وأنا مسافر القاهرة لأنهاء بعض الأوراق الخاصة بى المهم صحيت الساعة 5 صباحاً وأتجهت نحو الموقف اللى هاركب منه وفعلاً وجدت سيارة هاى روف وباقى عليها 1 فى الكرسى اللى ورا 4 راكب الرحمة بس علشان مستعجل قولت أركب وجاءت الركوبة كالأتى رجل تخطى الستين مع زوجته ومن ناحية الشباك الأخر مدام ميرفت 52 سنة حاجة كده تشوفها لازم تصفر من رائحة البرفان وجمال الوجه ومن جسمها ألقيت التحية عليهم وجلست وثوانى كان الرجل وزجتة غلبهم النعاس وأنا جالس ألعب فى الموبايل و10 دقائق لقيتها بتقولى لو سمحت ممكن أعمل مكالمة من تليفونك أسفة علشان رصيدى خلص قولتلها اتفضلى فضلت ترن على حد وفى ألخر أجرت مكالماتها وعينها دمعت فقولتلها مالك يامدام لقيتها مردتش وعمالة تكلم روحها طب أروح فين وأجى منين وسألتنى أحنا هنوصل أمتى قولتله فى حدود 8 برضه دمعت اوى وأنا أقولها مالك بس قوليلى مالك فلقتها سكتت شوية وسألتنى الأجرة كام قولتلها سرحت...

انا و الفلاحه وبنتها قصص سكس عربي

مساء الخير انا ادهم واسف على التاخير مش دايما بلاقى وقت اكتب فيه القصص بتاعتى طبعا انتوا عارفين انا مين وعايش فين انا هحكلكوا قصتى مع الفلاحه كنت مره فاتح الفيس بوك وكنت بشيت عادى ظهر مره واحده اكونت واحده دخلت كلمتها هى كانت مسميه نفسها زهره اللوتس على فيس بوك دخلت وكلمتها وقلتها ممكن نتعرف لو مفيهاش قله ادب لقتها ضحكت وقالتى انت شايف ايه ... قولتها انا شايف كل خير وكنت عايز اتعرف قولتلها انا ادهم وعندى 25 سنه ومن الاسكندريه قالتلى وانا اسمى مروه ومن كفر الشيخ من بلد اسمها سيدى سالم وعندى 37 سنه قولتلها كويس اووى انا بحب السن ده ... قالتلى اشمعنا ... قولتلها عشان ده احسن سن ووقت عشان الحب وكدا قالتلى شكلك رومانسى وهتتعب معايا قولتلها مش هتعب متخافيش قعدنا حوالى 5 ايام نتكلم بعد التعارف وكدا لقتها بتقولى معلش انا بنتى شافت الرساله بتاعتك الصبح وزعلت جامد وقالتها غلط الى انتى بتعمليه ده يا ماما وانا مش عايزه ازعلها قولتلها خلاص برحتك لو مش عايزه نتكلم تانى قالتلى لا انا مش عايزه اخسرك بس انا هقفل الفيس بوك وقت طويل قولتلها طيب لما اعوز اكلمك اعمل ايه قالتلى مش عارفه قولتها طيب بصى خد...

جنس ساخن جدا مع سيدة متزوجة عشقت زبي الكبير قصص سكس عربي

جنس ساخن جدا مع سيدة متزوجة عشقت زبي الكبير اجمل و احلى جنس ساخن و مغامرة حصلت لي في هذه القصة مع سيدة متزوجة تعرفت عليها بالصدفة في التلفون حيث شكلت الرقم و اخطات و اذا بي اسمع صوت ملائكي ساخن جدا و و اعتذرت منها لكنها أصرت على الدردشة معي . و بقينا نحي لمدة نصف ساعة ثم قطعت الخط و في الليل بقيت تهتف لي وهاتفي يرن و ناديتها مرة أخرى و لكن في الليل كنا نحكي على السكس و اخبرتني انها متزوجة و تبحث عن رجل يكون نياك و زبه كبير و اخبرتها ان زبي كبير و انا متاكد اني سامتعها و هكذا عرضت علي الذهاب الى بيتها في اليوم الموالي حين يذهب زوجها الى العمل . و على الساعة التاسعة صباحا كنت في بيتها و دخلت و انبهرت بجمالها و اثارة جسمها و هي ترتدي امامي فستان يكشف اكثر مما يغطي من جسمها الأبيض الشهي جدا ثم بدات اقبلها من الفم و الرقبة في جنس ساخن جدا و اتحسس على طيزها الكبير الذي كان طري جدا و ناعم حتى من فوق الفستان . ثم خلعت لها ثيابها و لحست حلمات بزازها التي كانت واقفة و لذيذة جدا و انا امص و اسمع غنجاتها الساخنة و كان ظاهرا عليها انها ممحونة جدا و زوجها مقصر في حقها الجنسي و بقيت اقبلها و العقه...

من الزب الصغير الى الزب الأسطوري و الإنتقام قصص سكس عربي

الزب الأسطوري في البداية أنا أسمي ياسين من ن شمال المغرب و بالضبط من طنجة بدأت القصة في عام 2013 كانت أول مرة آتي فيها إلى منطقة باب برد التي تعرف بزراعة الحشيش كانت أول مرة أرى فيها الحشيش و كيف يتم انتاجه . عمري أنذاك 16 عاما أمضيت عطلت الصيف هناك و تعلمت أشياء كثيرة عن زراعة هدا المخدر الذي غير مجرى حياتي كنت أدرس و قتها بالثانوي . بعد انتهاء العطلة الصيفية عدت إلى دراستي و مضت الأيام حتى سنة 2014 كنت بأحد الأيام في زيارة أحد أفراد العائلة الذي يتاجر بالمخدرات و بالصدفة كان في زيارته أصدقاء له من ألمانية جاؤوا لشراء الحشيش لكن لاحظة مجلة بالصدفة على المائدة بجانب الشاي و الحلويات المغربية . كانت مجلة تعرض أنواع هده النبة الغريبة و أنا أقلب الصفحات شدتني صورة زيت بعد التأمل فهمت أنه زيت الحشيش و يخلط مع الحلبة و التومة و يدهن بيه القضيب فيصبح طوله 25 سم . أعدت المجلة إلى مكانها و إستأدنت الرحيل و لكني لم أرحل دهب الجسد و ضل قعقلي داخلة المجلة كنت مراهق لا يفكر إلا في الجنس بدأت قصتي مع الجنس مبكرا حيث أني كنت أشاهد الأفلام الإباحية و أنا في الإبتدائي . و أنا في هدا سن أحس أني لم أ...

نيك بنت الأرملة سمية قصص سكس عربي

كان في واحدة من جيراننا أرملة ولديها بنت اسمها مها عمرها 15 سنة كانت سمية موظفة تذهب للعمل من بعد الظهر وتعود الساعه الثامنة مساء سمية كانت تترك ابنتها عندنا تلعب مع أختي حتى تعود و في يوم لم يكن أحد في البيت كنت انا فقط بعد الظهر سمعت طرق الباب أفتح ومها دخلت بدون أن تستفسر عن أختي أغلق الباب وذهبت ورها كانت تبحث على أختي. قلت لا يوجد أحد قالت اين ذهبو قلت للبلاد قالت لم أعلم أمي قد ذهبت للعمل ولا يوجد معي مفاتيح للبيت قلت اجلسي لماذا انت خائفة كانت مها حلوه وجسما مغري ولديها مؤخرة بارزة كيف أعلم كي انيكها جاءتني فكرة العب معها سألته نلعب مع بعض مثل ما تلعبين مع أختي قالت اكي قلت أي لعبة تريدين قالت الذي تريد قلت نلعب أنتي تكوني زوجتي وكون أذهب للعمل وأعود في المساء فابتسمت وبدأنا قلتلها عدذهب للعمل وأعود في المساء وبعد قليل أعود واعطيها من ملابس أختي حق النوم كأني اشتريتها ضحكت بعد جاء وقت النوم لننام وجاءت مها جانبي وكنت أحاول الالتصاق بها وهكذا حتى تمكنت من نيك طيزها

نيك عفاف بنت خالتي في طيزها قصص سكس عربي

نيك عفاف بنت خالتي كنت أجلس مع سامي في بيت خالتي نذكر أيام الامتحانات عفاف. عمرها 18 سنة كانت بعض الأيام تجلس معنا تذاكر وحين تطلب أعلمها بعض الدروس يوم دخلت عفاف وكانت بل ملابس الذي كان سامي يلبسها ونيكه قلت تمكنت من طيز سامي باقي طيز عفاف كانت بعض الأحيان تخزن في يوم سامي كان مشغول عفاف لم تجلس مثل كل يوم انبطحت على بطنها فكرت لماذا و سامي موجود ما تنبطح لم أفكر في طيز سامي كنت مشغول كيف أقنع عفاف جأت فكرة في رأسي أخذت ذكرت نسخت مقاطع سكس مراهقات نيك خلفي وحين كنت مع عفاف فقط قلت معاكي جوال وكنت أعلم إن معها جوال قالت نعم لماذا قلت وأحد صديق حط عندي ذاكرة خايف تكون خربانة وهو قال بداخلها سر ممنوع أفتحها ممكن تجربتها على جوالك قالت تمام وهي تشاهد المقاطع نيك خلفي سألتها شغالة قالت أنتظر قلت ماذا بداخلها قالت ولاشي قلت أكيد لماذا صديقي يكذب يقول فيها سر. خلاني أقسام ما أفتحها ابتسمت عفاف قلت أمانه ماذا بداخلها قالت مقاطع سكس هههه قلت طيب أعطيني قالت خليني أشاهد قلت انتي صغيرة على مشاهدة سكس قالت يوجد فتيات أصغر يمارسون معهن قلت تكذبي قالت في فتاة صغيرة وأحد بيدخله في طيزها قلت صديقي...